Шукати в цьому блозі

четвер, 30 квітня 2020 р.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ для учнів 9 КЛАСІВ на 7.05.2020


                        ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ для учнів 9 КЛАСІВ на 7.05.2020

     
І. Опрацювати параграф 60 (автор В.Соболь)

ІІ. Виконати завдання в робочому зошиті УРОК 60
  НАДІСЛАТИ ФОТО УРОКІВ 54-60 ( РОБОЧИЙ ЗОШИТ)
     на ел.ад.juliakazmir26@gmail.com 

ІІІ.УВАГА! ПРОДОВЖУЄМО ПРАЦЮВАТИ!!!
    Проєкт на тему: «ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ АНТРОПОГЕННОГО ВПЛИВУ В ЕКОСИСТЕМАХ»  Виконання проєкту подати у вигляді презентації, буклету або відеороботи.
      Вплив людини як екологічного чинника є надзвичайно сильним та різнобічним. Жодна екосистема на планеті не уникнула цього впливу. Підготуйте проект, в якому визначте позитивний та негативний вплив людини на екосистеми вашої місцевості.

ІV. Виконати творчі завдання:
(вірно виконане завдання оцінюється в 5 бали)

Ø Біологія + Практика
(вірно виконане завдання оцінюється в 5 бали)
      Допомога довкіллю, або «зелене життя», – це дуже просто. Якщо кожен із нас приділить хоч трішки уваги цьому питанню, то зміни будуть значними.
Застосуйте знання для визначення правил своєї поведінки в сучасних умовах навколишнього середовища.
      Обг´рунтуйте десять запропонованих порад щодо допомоги із врятування життя на Землі.
Поради
1.Сортуй сміття
2. Намагайся не використовувати поліетиленові пакети
3. Купуй екоодяг з бавовни, льону, шовку тощо
4. Використовуй енергозбережувальні лампи
5. Вирощуй кімнатні рослини
6. Використовуй сірники замість запальничок
7. Віддавай речі на переробку
8. Здавай макулатуру
9. Економ воду
10. Ходи пішки

Ø Біологія + Практика (вірно виконане завдання оцінюється в 4 бали)
ДАЙ ВИЗНАЧЕННЯ ТА НАВЕДИ ПРИКЛАДИ ( ПО 2 ПРИКЛАДИ)
  •         природні території та об'єкти:
 *природні заповідники -це...
 *біосферні заповідники-це...
*національні природні парки-це...
 *регіональні ландшафтні парки-це...
 *заказники -це...
*пам'ятки природи -це...
*заповідні урочища-це...
       

     Ø Біологія + Практика (вірно виконане завдання оцінюється в 3 бали)


* ЩО ТАКЕ АЛЬТЕРНАТИВНІ ВИДИ ЕНЕРГІЇ?

 * НАВЕДІТЬ КОНКРЕТНІ ПРИКЛАДИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ ( в яких країнах, на яких виробництвах тощо)

IV. Долучатися до онлайн уроків на платформі ZOOM
( четвер 10.30  та 13.30 )

V. Долучатися до онлайн тестування 7.05.2020 за посиланням join.naurok.ua ( четвер 10.30  та 13.30 )
 код доступу отримуєте під час онлайн уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар