ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ для учнів 9 КЛАСІВ на 7.05.2020
І. Опрацювати параграф 60 (автор В.Соболь)
ІІ. Виконати завдання
в робочому зошиті УРОК 60
НАДІСЛАТИ ФОТО УРОКІВ 54-60 ( РОБОЧИЙ ЗОШИТ)
на ел.ад.juliakazmir26@gmail.com
ІІІ.УВАГА! ПРОДОВЖУЄМО ПРАЦЮВАТИ!!!
Проєкт на тему: «ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ АНТРОПОГЕННОГО ВПЛИВУ В ЕКОСИСТЕМАХ» Виконання проєкту подати у вигляді презентації, буклету або відеороботи.
Проєкт на тему: «ВИЯВЛЕННЯ РІВНЯ АНТРОПОГЕННОГО ВПЛИВУ В ЕКОСИСТЕМАХ» Виконання проєкту подати у вигляді презентації, буклету або відеороботи.
Вплив людини як
екологічного чинника є надзвичайно сильним та різнобічним. Жодна екосистема на
планеті не уникнула цього впливу. Підготуйте проект, в якому визначте
позитивний та негативний вплив людини на екосистеми вашої місцевості.
ІV. Виконати
творчі завдання:
(вірно виконане завдання оцінюється
в 5 бали)
Ø Біологія + Практика
(вірно виконане завдання оцінюється в 5 бали)
Допомога
довкіллю, або «зелене життя», – це дуже просто. Якщо кожен із нас приділить хоч
трішки уваги цьому питанню, то зміни будуть значними.
Застосуйте
знання для визначення правил своєї поведінки в сучасних умовах навколишнього
середовища.
Обг´рунтуйте десять запропонованих порад щодо
допомоги із врятування життя на Землі.
Поради
1.Сортуй сміття
2.
Намагайся не використовувати поліетиленові пакети
3.
Купуй екоодяг з бавовни, льону, шовку тощо
4.
Використовуй енергозбережувальні лампи
5.
Вирощуй кімнатні рослини
6.
Використовуй сірники замість запальничок
7.
Віддавай речі на переробку
8.
Здавай макулатуру
9.
Економ воду
10.
Ходи пішки
Ø Біологія + Практика (вірно виконане завдання оцінюється в 4 бали)
ДАЙ ВИЗНАЧЕННЯ ТА НАВЕДИ ПРИКЛАДИ ( ПО 2 ПРИКЛАДИ)
- природні території та об'єкти:
*біосферні заповідники-це...
*національні природні парки-це...
*регіональні ландшафтні парки-це...
*заказники -це...
*пам'ятки природи -це...
*заповідні урочища-це...
Ø Біологія + Практика (вірно виконане завдання оцінюється в 3 бали)
* ЩО ТАКЕ АЛЬТЕРНАТИВНІ ВИДИ ЕНЕРГІЇ?
* НАВЕДІТЬ КОНКРЕТНІ ПРИКЛАДИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ ( в яких країнах, на яких виробництвах тощо)
* НАВЕДІТЬ КОНКРЕТНІ ПРИКЛАДИ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ ( в яких країнах, на яких виробництвах тощо)
IV. Долучатися до онлайн уроків
на платформі ZOOM
( четвер 10.30 та 13.30 )
код доступу отримуєте під час онлайн уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар