ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ для учнів 8 КЛАСІВ на 15.04.2020
1. ОПРАЦЮВАТИ текст параграфів 53,54 (автор В.І.СОБОЛЬ)
2. Виконати завдання в робочому зошиті ст.113-117 ( тим, хто був на онлайн уроці потрібно допрацювати невиконані завдання)
3. ПОВТОРИТИ пар. 48-52
Закріпити
отримані знання, виконавши тести:
Тест-оцінювання ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
І. Завдання на вибір правильної
відповіді (1 бал)
1. Сервірування
обіднього стола спричиняє вироблення організмом людини апетитного шлункового
соку. Назвіть рефлекс.
А умовний
вегетативний харчовий
Б безумовний
вегетативний харчовий
В умовний
соматоруховий харчовий
Г безумовний соматоруховий
харчовий
2. Який із процесів
відображення дає змогу вам після відвідування ботанічного саду відтворити вигляд
гарної квітки, яку ви вперше побачили, понюхали й уважно розглянули?
А відчуття Б
сприйняття В уявлення Г мислення
3. Укажіть вид научіння,
що використовується для формування умінь їзди на велосипеді:
А звикання Б
закарбування
В осяяння Г научіння
шляхом спроб і помилок
4. Д. Менделєєв під
час сну винайшов принцип побудови Періодичної системи хімічних елементів.
Назвіть фазу сну, у якій це відбулося:
А засинання Б
поверховий сон
В глибокий сон Г
парадоксальний сон
ІІ. Завдання на зіставлення (2
бали за кожне):
5. Приведіть у
відповідність види пам’яті з її сутністю:
1 Образна А
Пам’ять рухів
2 Моторна Б Пам’ять на пережиті почуття
3 Словесно-логічна В Пам’ять на раніше сприйняті предмети
і явища
4 Емоційна Г Пам’ять думок
6. Приведіть у
відповідність етапи відображення з їхніми визначеннями:
1 Відчуття А Відображення навколишнього у
взаємозв’язках
2 Сприйняття Б Відображення предметів поза
їх упливом на органи
3 Уявлення В Відображення окремих
властивостей предметів
4 Мислення Г Відображення предмета в
цілому
7. Приведіть у
відповідність розумові операції з їхніми визначеннями:
1 Аналіз А Зіставлення
явищ для встановлення
2 Синтез їх
подібності та відмінності
3 Порівняння Б Поділ об’єктів і явищ
на складові,
4 Абстрагування виокремлення
в них елементів
В Об’єднання ознак, елементів або частин
об’єкта в єдине ціле
Г Виділення головних і
відокремлення
другорядних
ознак
8. Приведіть у
відповідність ознаки ВНД та тип темпераменту:
1 Сильний, інертний,
урівноважений А
Сангвінічний
2 Сильний, рухливий,
неврівноважений Б
Холеричний
3 Сильний, рухливий,
урівноважений В
Флегматичний
4 Слабкий,
неврівноважений Г
Меланхолічний
Немає коментарів:
Дописати коментар