ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ для учнів 9 КЛАСІВ на 16.04.2020
Завдання до теми: " ЕКОСИСТЕМА. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ЕКОСИСТЕМ, ЇХ ФУНКЦІОНУВАННЯ"
1.
Опрацювати
параграфи підручника (автор Соболь В.І)
ü № 54-55
2.
На
основі опрацьованих параграфів виконати завдання в робочому зошиті
ü УРОК №54-55 (тим учням, хто працював на онлайн уроці потрібно дописати лише невиконані завдання)
3.
Закріпити
отримані знання, виконавши наступні завдання:
Вправа 1.
На підставі правила екологічної піраміди визначте, скільки фітопланктону необхідно, щоб в Арктиці зміг вирости та існувати один білий ведмідь масою 400 кг (ланцюг живлення: фітопланктон – зоопланктон – риби – тюлені – білий ведмідь)? Побудуйте пряму екологічну піраміду біомаси.
ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ (за бажанням на 12 балів).
Біологія + Екологія
«Африканізована» медоносна бджола
була виведена генетиком У. Керром у Бразилії шляхом схрещування африканських
бджіл з різними європейськими підвидами цієї комахи. Нову породу відрізняли не
тільки рідкісна витривалість і медоносність,
а й надзвичайна агресивність. Під час одного з експериментів 26 бджолиних сімей випадково опинилися на волі й поширилися у лісах по всій Південній
Америці. Нині вони «наступають» на Мексику і США.
Для яких екосистем (природних чи штучних) вторгнення цієї бджоли буде небезпечнішим і чому?
Зробіть висновок про цілісність й саморегуляцію
екосистем.
РЕЗУЛЬТАТ виконаного завдання подайте у вигляді
відеоповідомлення (надсилати на ел.адр. juliakazmir26@gmail.com)
Немає коментарів:
Дописати коментар