Шукати в цьому блозі

четвер, 9 квітня 2020 р.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ для учнів 9 КЛАСІВ на 16.04.2020


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ для учнів 9 КЛАСІВ на 16.04.2020


 Завдання до теми: " ЕКОСИСТЕМА. РІЗНОМАНІТНІСТЬ ЕКОСИСТЕМ, ЇХ ФУНКЦІОНУВАННЯ"

      1.     Опрацювати параграфи підручника (автор Соболь В.І)
ü № 54-55
2.     На основі опрацьованих параграфів виконати завдання в робочому зошиті
ü УРОК №54-55 (тим учням, хто працював на онлайн уроці потрібно дописати лише невиконані завдання)
3.     Закріпити отримані знання, виконавши наступні завдання:

       Вправа 1. 

            На підставі правила екологічної піраміди визначте, скільки фітопланктону необхідно, щоб в Арктиці зміг вирости та існувати один білий ведмідь масою 400 кг (ланцюг живлення: фітопланктон – зоопланктон – риби – тюлені – білий ведмідь)? Побудуйте пряму екологічну піраміду біомаси.

       ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ (за бажанням на 12 балів). 

      Біологія + Екологія 
     «Африканізована» медоносна бджола була виведена генетиком У. Керром у Бразилії шляхом схрещування африканських бджіл з різними європейськими підвидами цієї комахи. Нову породу відрізняли не тільки рідкісна витривалість і медоносність, а й надзвичайна агресивність. Під час одного з експериментів 26 бджолиних сімей випадково опинилися на волі й поширилися у лісах по всій Південній Америці. Нині вони «наступають» на Мексику і США. 

       Для яких екосистем (природних чи штучних) вторгнення цієї бджоли буде небезпечнішим і чому?
     Зробіть висновок про цілісність й саморегуляцію екосистем. 
      
        РЕЗУЛЬТАТ виконаного завдання подайте у вигляді 
        відеоповідомлення  (надсилати на ел.адр. juliakazmir26@gmail.com)
             



Немає коментарів:

Дописати коментар