Шукати в цьому блозі

середу, 8 квітня 2020 р.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ для учнів 8 КЛАСІВ на 15.04.2020

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ для учнів 8 КЛАСІВ на 15.04.2020

1. ОПРАЦЮВАТИ текст параграфів 53,54 (автор В.І.СОБОЛЬ)

2. Виконати завдання в робочому зошиті ст.113-117 ( тим, хто був на онлайн уроці потрібно допрацювати невиконані завдання)

3. ПОВТОРИТИ пар. 48-52
                                       Закріпити отримані знання, виконавши тести:

Тест-оцінювання  ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
І. Завдання на вибір правильної відповіді (1 бал)
1. Сервірування обіднього стола спричиняє вироблення організмом людини апетитного шлункового соку. Назвіть рефлекс.
А умовний вегетативний харчовий
Б безумовний вегетативний харчовий
В умовний соматоруховий харчовий
Г безумовний соматоруховий харчовий

2. Який із процесів відображення дає змогу вам після відвідування ботанічного саду відтворити вигляд гарної квітки, яку ви вперше побачили, понюхали й уважно розглянули?
А відчуття Б сприйняття В уявлення Г мислення

3. Укажіть вид научіння, що використовується для формування умінь їзди на велосипеді:
А звикання Б закарбування
В осяяння Г научіння шляхом спроб і помилок

4. Д. Менделєєв під час сну винайшов принцип побудови Періодичної системи хімічних елементів. Назвіть фазу сну, у якій це відбулося:
А засинання Б поверховий сон
В глибокий сон Г парадоксальний сон

ІІ. Завдання на зіставлення (2 бали за кожне):

5. Приведіть у відповідність види пам’яті з її сутністю:
1 Образна                          А Пам’ять рухів
2 Моторна                         Б Пам’ять на пережиті почуття
3 Словесно-логічна           В Пам’ять на раніше сприйняті предмети і явища
4 Емоційна                        Г Пам’ять думок

6. Приведіть у відповідність етапи відображення з їхніми визначеннями:
1 Відчуття                      А Відображення навколишнього у взаємозв’язках
2 Сприйняття                 Б Відображення предметів поза їх упливом на органи
3 Уявлення                     В Відображення окремих властивостей предметів
4 Мислення                     Г Відображення предмета в цілому

7. Приведіть у відповідність розумові операції з їхніми визначеннями:
1 Аналіз                            А Зіставлення явищ для встановлення
2 Синтез                                                                   їх подібності та відмінності
3 Порівняння                    Б Поділ об’єктів і явищ на складові,
4 Абстрагування                                                  виокремлення в них елементів
                                            В Об’єднання ознак, елементів або частин
                                                                                        об’єкта в єдине ціле
                                            Г Виділення головних і відокремлення
                                                                                               другорядних ознак

8. Приведіть у відповідність ознаки ВНД та тип темпераменту:
1 Сильний, інертний, урівноважений                      А Сангвінічний
2 Сильний, рухливий, неврівноважений                  Б Холеричний
3 Сильний, рухливий, урівноважений                      В Флегматичний
4 Слабкий, неврівноважений                                     Г Меланхолічний

Немає коментарів:

Дописати коментар