Шукати в цьому блозі

суботу, 19 вересня 2020 р.

ЗАВДАННЯ З БІОЛОГІЇ 14.09.-18.09.2020

 

ЗАВДАННЯ З БІОЛОГІЇ

14.09.-18.09.2020

8 класи

І. Опрацювати параграфи 2- 3 (автор Задорожний К.М. )

ІІ. Робота з електронним підручником ( автор Соболь В.І) ст.13, завдання 1, 2 (виконується в зошиті)

Лабораторне дослідження

ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРЕПАРАТАМИ ТКАНИН ЛЮДИНИ Мета: розвивати уміння виділяти особливості будови й житттєдіяльності, за якими розпізнають типи тканин.

Обладнання: препарати тканин на малюнках чи фотографіях.

ІІІ. Запитання для самоконтролю (УСНО)

1. Що таке життєдіяльність організму?

2. Назвіть основні фізіологічні функції людини.

3. Що таке клітина?

4. Яка будова клітин людського організму?

5. Що таке тканина?

 6. Назвіть типи тканин в організмі людини.

  7. Які основні функції й властивості організму людини

 8. Чому клітина є основною функціональною одиницею організму людини?

9. Яка причина різноманітності тканин в організмі людини?

10. Доведіть роль клітин і тканин для життєдіяльності організму людини.

 


9 класи

І. Опрацювати параграфи 2- 3 (автор Задорожний К.М. )

ІІ. Робота з електронним підручником ( автор Соболь В.І) ст.14-15,    

ü завдання : Міні-конкурс «ХІМІЯ ЖИВОГО»,  (виконується в зошиті)

ü завдання : «ДЕЯКІ НЕОРГАНІЧНІ РЕЧОВИНИ ЖИВИХ ІСТОТ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ», (виконується в зошиті)

 

ІІІ. Запитання для самоконтролю (УСНО)

 1. Що таке хімічний склад клітини?

2. Що є компонентами елементного складу клітин?

3. Що є компонентами молекулярного складу клітин?

 4. Назвіть неорганічні сполуки в складі живого.

 5. Наведіть приклади функцій неорганічних сполук живого.

 6. Назвіть органічні речовини, що входять до складу живого.

 7. Якими є компоненти хімічного складу клітини?

8. Наслідком яких процесів є перетворення хімічного складу клітини?

9. Які склад та біологічне значення неорганічних сполук живого?

10. Про що свідчить подібність складу та відмінність у вмісті хімічних елементів у живій та неживій природі?

 

 

10 класи

І. Опрацювати параграфи 5,6 (автор В.Соболь)

ІІ. Виконати в зошиті:

·       Навчальний проект « СКЛАДАННЯ ХАРАКТЕРИСТИКИ ВИДУ ЗА ВИДОВИМИ КРИТЕРІЯМИ» (підручник  ст 25-26)

ІІІ.  Запитання для самоконтролю (УСНО) СТ.22,26

 

 

11 класи

І. Опрацювати параграфи 3,4 (автор В.Соболь)

ІІ. САМОСТІЙНА РОБОТА З ІЛЮСТРАЦІЄЮ (письмово в зошиті)

ü СКЕЛЕТНІ М’ЯЗИ ТА АДАПТАЦІЯ ст. 14

ü АДАПТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ст. 17

ІІІ. Запитання для самоконтролю (УСНО) СТ.14, 17

Немає коментарів:

Дописати коментар